Перевезення офісу – універсальні послуги для переїзду офісів

Офісний переїзд – послуги під ключ

Пропонуємо оптимальні рішення, як швидко перевезти компанію в новий офіс, зважаючи на специфіку Вашого бізнесу.

Координування на всіх етапах процесу переїзду офісу компаній, є основним фактором при офісному переїзді. Коли говоримо про відповідальність і грамотності мувінгової компанії при перевезенні офісних меблів, дорогого комп’ютерного устаткування, декорованих конструкцій виготовлених за індивідуальним замовленням, демонтаж електро та сантехнічних приладів та іншого офісного приладдя. В такому випадку необхідно замовляти спеціалізований сервіс по переїзду.

Послуга планування офісного переїзд під ключ, один перший і головний пункт при організації переїзду, від якого залежить скоординовані дії муверов з мінімальними тимчасовими втратами.

Як показує наш досвід і практика, якщо офіси від 20 робочих місць укомплектовані меблями – необхідна попередня оцінка переїзду. У разі термінового офісного переїзду день в день або за день – оцінка проводитися он – лайн. На основі наданих нашим експертам фотографії або відео візуалізації офісних робочих кімнат з максимальним захопленням запланованого для перевезення обсягу вантажу, майна компанії. При стандартному процесі – переїзд планується завчасно, після огляду офісу формується комерційна пропозиція та план проведення робіт – послуг, враховуючи специфіку і розташування офісу. Якщо офіс компанії розташований в Бізнес Центрі, рекомендуємо почати етап узгодження з адміністрацією БЦ і отримання необхідних дозвільних документів на виїзд компанії. Так само враховуємо час доби для переїзду і підготовки, так як в 80% бізнес центрів дотримуються своїх встановлених правил і переїзд офісу можливий тільки в нічний час або вихідний день.

Служба Експертів по переміщенню бізнесу

Наша команда Експертів групи Компаній, займається організацією офісних переїздів і це наша конкурентна перевага, тому що ми повністю сфокусовані на одному інструменті і володіємо їм досконально.

Наш досвід роботи дозволяє організувати вантажні офісні перевезення максимально швидко, професійно і якісно, ​​логічно і оперативно вирішувати поставлені перед нашими Муверами завдання, забезпечуючи якісну, безпечну перевезення грузу, офісного обладнання та офісних меблів.

Якщо офіс змінює дислокацію в одному офісному будинку, надамо послуги переміщення – перенесення меблів на місці.

Компанія Переїзд – Експерт пропонує розглянути можливість укладення договору на надання послуг по переїзду.

Перелік послуг по переїзду офісів і як часто замовляють компанії для переїзду

Офісний переїзд – замовити розрахунок вартості послуг

80% офісів які переїжджають, замовляють попередню оцінку переїзду для планування бюджету та вартості послуг муверов, вантажного транспорту, пакувального матеріалу.

Переїзд офісу – план і графік робіт – послуг

70% великих офісів, таких як IT компанії, CALL центри, філії банків, компанії від 200 і більше робочих місць, замовляють попередній план переїзду офісу, для планування роботи офісу в дні переїзду і зв’язок з клієнтами.

Перевезення – послуга розбирання, пакування, збирання офісних меблів

90% офісних меблів підлягають розбиранню та збиранню в новому офісі. Цим питанням займаються досвідчені меблевики.

Послуга пакувальний сервіс – для перевезення офісного вантажу

60% компаній замовляють послугу пакування особистих речей співробітників офісу, комп’ютерної техніки, архіву, документації

Послуга демонтажу при офісному переїзді

Якщо мова йде про конструкції виготовлених за індивідуальним проектом, такі варіанти не часто зустрічаються, але наші фахівці впораються з будь-якою складністю.
40% офісів потребують демонтажу електро та сантехнічних приладів і обладнання. Дану послугу виконують спеціально навчені співробітники нашої компанії, які володіють необхідними знаннями та інструментом

Відключення, підключення комп’ютерної техніки, серверного обладнання

10% компаній замовляють наших IT фахівців. Дана послуга розраховується за прайсом і вимагає виїзду в офіс для попереднього огляду.

Пакувальні матеріали для переїзду офісу

90% компаній замовляють пластикові коробки від Компанії Переїзд Сервіс, які прийшли на заміну традиційним паперовим коробокам і зарекомендували себе як найнадійніший пакувальний бокс.

Послуги при переїзді офісів

Зручність співпраці з нашою групою компанії полягає в тому, що Ви можете замовити будь-яку послугу для організації переїзду, як окремо так і в комплексі під ключ.

Комп’ютери – IT ПОСЛУГИ

Наші фахівці відключать і підключать до мережі комп’ютерну техніку. Вашим співробітникам залишиться тільки ввести пароль.

Пакувальний сервіс

Кожен комп’ютер, офісне приладдя, особисті речі будуть упаковані в коробки. Кожна коробка буде відзначена її вмістом.

Офісні меблі

Меблевики розберуть, упакують кожну деталь, зберуть і розставлять в новому офісі згідно з планом розміщення.

Демонтаж

Зробимо демонтаж будь-яких конструкцій, сантехнічних, електро обладнання. Демонстраційні ТВ панелі, телевізори, інше

Такелажні послуги

Перенесення, транспортування важких предметів – сейфів, серверних шаф, друкарське обладнання, МФУ, інше

Пластикові коробки

Оренда на час переїзду. Пропонується два розміри – під документи, речі, канцелярії і другий варіант під комп’ютерне обладнання.

Переїзд Експерт займається тільки організацією переїздів і це наша конкурентна перевага. Наші Мувери, координатори повністю сфокусовані на одному інструменті і володіють нею досконало. У нас не працюють просто вантажники, у нас штат професійних Муверів, які вміють не тільки вантажити і вивантажувати, але і оперативно вирішувати поставлені перед нами завдання, забезпечуючи безпечне перевезення офісів. При виникненні непередбачених ситуацій, приступаємо до швидкого вирішення питання, без простоїв і зайвих обговорень.

Чи можна розрахувати самостійно вартість переїзду офісу

Вартість офісного переїзду формується відповідно до тарифної сітки, враховуючи види послуг стандарт і додаткових, кількість і годин роботи Муверів, кількість і тоннаж вантажного транспорту для перевезення вантажу, пакувального матеріалу.

На ринку перевезень на ціни є коливання – дешеві, недорогі. Але необхідно звернути особливу увагу при недорогих цінах, чи є додаткові доплати – наприклад: до вантажної машини майно необхідно транспортувати більше 20 метрів і є перевізники які пропонують послуги недорого на перший погляд, а за підсумком необхідно оплачувати за кожен крок. Будьте уважні при виборі послуги – переїзд офісу недорого і максимально уточнюйте умови і ціни.

Планування офісного переїзду – з чого почати

Ваша компанія підписала договір оренди на офісне приміщення або готові переїхати у власний офіс, тепер необхідна стратегія процесу переїзду. Наші рекомендації – це наша практика, етапи які ми задіємо при 80% офісних переміщень вантажу, є ефективними і вирішує багато складних питань великих і маленьких офісів. Якщо Ви не впевнені у Вашому варіанті стратегії процесу – замовте оцінювачів координаторів нашої компанії. Проведемо консультування персоналу, з усіх питань підготовки офісного майна до перевезення.