Офісний переїзд під ключ

Пропонуємо оптимальні рішення, як швидко перевезти офіс компанії в нове офісноє примищення, зважаючи на специфіку Вашого бізнесу.
Координування на всіх етапах процесу переїзду офісу компаній, є основним фактором при офісному переїзді. Коли говоримо про відповідальність і грамотності мувінгової компанії при перевезенні офісних меблів, дорогого комп’ютерного устаткування, декорованих конструкцій виготовлених за індивідуальним замовленням, демонтаж електро та сантехнічних приладів та іншого офісного приладдя. В такому випадку необхідно замовляти спеціалізований сервіс по переїзду.
Послуга планування офісного переїзд під ключ, один перший і головний пункт при організації переїзду, від якого залежить скоординовані дії муверов з мінімальними тимчасовими втратами.
Як показує наш досвід і практика, якщо офіси від 20 робочих місць укомплектовані меблями – необхідна попередня оцінка переїзду. У разі термінового офісного переїзду день в день або за день – оцінка проводитися он – лайн. На основі наданих нашим експертам фотографії або відео візуалізації офісних робочих кімнат з максимальним захопленням запланованого для перевезення обсягу вантажу, майна компанії. При стандартному процесі – переїзд планується завчасно, після огляду офісу формується комерційна пропозиція та план проведення робіт – послуг, враховуючи специфіку і розташування офісу. Якщо офіс компанії розташований в Бізнес Центрі, рекомендуємо почати етап узгодження з адміністрацією БЦ і отримання необхідних дозвільних документів на виїзд компанії. Так само враховуємо час доби для переїзду і підготовки, так як в 80% бізнес центрів дотримуються своїх встановлених правил і переїзд офісу можливий тільки в нічний час або вихідний день.
Перевезення офісу у Києві
Наша команда Експертів групи Компаній, займається організацією офісних переїздів і це наша конкурентна перевага, тому що ми повністю сфокусовані на одному інструменті і володіємо їм досконально.
Наш досвід роботи дозволяє організувати вантажні офісні перевезення максимально швидко, професійно і якісно, логічно і оперативно вирішувати поставлені перед нашими Муверами завдання, забезпечуючи якісну, безпечну перевезення грузу, офісного обладнання та офісних меблів.
Якщо офіс змінює дислокацію в одному офісному будинку, надамо послуги переміщення – перенесення меблів на місці.
Компанія Переїзд – Експерт пропонує розглянути можливість укладення договору на надання послуг по переїзду.
Перелік послуг по переїзду офісів і як часто замовляють компанії для переїзду
80% офісів які переїжджають, замовляють попередню оцінку переїзду для планування бюджету та вартості послуг муверов, вантажного транспорту, пакувального матеріалу.
70% великих офісів, таких як IT компанії, CALL центри, філії банків, компанії від 200 і більше робочих місць, замовляють попередній план переїзду офісу, для планування роботи офісу в дні переїзду і зв’язок з клієнтами.
90% офісних меблів підлягають розбиранню та збиранню в новому офісі. Цим питанням займаються досвідчені меблевики.
60% компаній замовляють послугу пакування особистих речей співробітників офісу, комп’ютерної техніки, архіву, документації
Якщо мова йде про конструкції виготовлених за індивідуальним проектом, такі варіанти не часто зустрічаються, але наші фахівці впораються з будь-якою складністю.
40% офісів потребують демонтажу електро та сантехнічних приладів і обладнання. Дану послугу виконують спеціально навчені співробітники нашої компанії, які володіють необхідними знаннями та інструментом
10% компаній замовляють наших IT фахівців. Дана послуга розраховується за прайсом і вимагає виїзду в офіс для попереднього огляду.
90% компаній замовляють пластикові коробки від Компанії Переїзд Сервіс, які прийшли на заміну традиційним паперовим коробокам і зарекомендували себе як найнадійніший пакувальний бокс.
Додаткові послуги
Зручність співпраці з нашою групою компанії полягає в тому, що Ви можете замовити будь-яку послугу для організації переїзду, як окремо так і в комплексі під ключ.
Комп’ютери – IT послуги
Наші фахівці відключать і підключать до мережі комп’ютерну техніку. Вашим співробітникам залишиться тільки ввести пароль.
Пакувальний сервіс
Кожен комп’ютер, офісне приладдя, особисті речі будуть упаковані в коробки. Кожна коробка буде відзначена її вмістом.
Офісні меблі
Меблевики розберуть, упакують кожну деталь, зберуть і розставлять в новому офісі згідно з планом розміщення.
Демонтаж
Зробимо демонтаж будь-яких конструкцій, сантехнічних, електро обладнання. Демонстраційні ТВ панелі, телевізори, інше
Такелажні послуги
Перенесення, транспортування важких предметів – сейфів, серверних шаф, друкарське обладнання, МФУ, інше
Пластикові коробки
Оренда на час переїзду. Пропонується два розміри – під документи, речі, канцелярії і другий варіант під комп’ютерне обладнання.
Переїзд Експерт займається тільки організацією переїздів і це наша конкурентна перевага. Наші Мувери, координатори повністю сфокусовані на одному інструменті і володіють нею досконало. У нас не працюють просто вантажники, у нас штат професійних Муверів, які вміють не тільки вантажити і вивантажувати, але і оперативно вирішувати поставлені перед нами завдання, забезпечуючи безпечне перевезення офісів. При виникненні непередбачених ситуацій, приступаємо до швидкого вирішення питання, без простоїв і зайвих обговорень.
Вартість послуг перевезення офісу
Вартість офісного переїзду формується відповідно до тарифної сітки, враховуючи види послуг стандарт і додаткових, кількість і годин роботи Муверів, кількість і тоннаж вантажного транспорту для перевезення вантажу, пакувального матеріалу.
На ринку перевезень на ціни є коливання – дешеві, недорогі. Але необхідно звернути особливу увагу при недорогих цінах, чи є додаткові доплати – наприклад: до вантажної машини майно необхідно транспортувати більше 20 метрів і є перевізники які пропонують послуги недорого на перший погляд, а за підсумком необхідно оплачувати за кожен крок. Будьте уважні при виборі послуги – переїзд офісу недорого і максимально уточнюйте умови і ціни.
Планування офісного переїзду – з чого почати
Ваша компанія підписала договір оренди на офісне приміщення або готові переїхати у власний офіс, тепер необхідна стратегія процесу переїзду. Наші рекомендації – це наша практика, етапи які ми задіємо при 80% офісних переміщень вантажу, є ефективними і вирішує багато складних питань великих і маленьких офісів. Якщо Ви не впевнені у Вашому варіанті стратегії процесу – замовте оцінювачів координаторів нашої компанії. Проведемо консультування персоналу, з усіх питань підготовки офісного майна до перевезення.